Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Κυότο - Kyoto - 京都 (Part 3)


Ένας από τους αγαπημένους μου ναούς στο Κυότο είναι ο ναός Kiyomizu-dera. Ο ναός αυτός ιδρύθηκε το 798 και τα σημερινά του κτίρια χτίστηκαν το 1633. Στην κατασκευή του ξύλινου αυτού ναού δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε ένα καρφί. Το κυρίως χωλ του ναού οδηγεί σε μια ξύλινη πλατφόρμα που βρίσκεται στα 13 μέτρα ύψος. Από εκεί μπορεί κάποιος να παρατηρήσει τις κερασιές την άνοιξη σε όλο τους το μεγαλείο.

Ο ναός είναι ανοιχτός για το κοινό από τις 6:00 έως τις 18:00 και η είσοδος κοστίζει 300 γιεν.
Υπάρχει επίσης βραδυνό ωράριο (μέσα Μαρτίου - μέσα Απριλιου & μέσα Νοεμβρίου - αρχές Δεκεμβρίου) από τις 18:30 έως τις 21:30 και η είσοδος κοστίζει 400 γιεν. Κατά τις περιόδους που ισχύει και το βραδυνό ωράριο μπορείτε να παρατηρήσετε τις κερασιές ή τα κόκκινα φύλλα αντίστοιχα να λούζονται με φως σε ένα θεαματικό σόου.

Για να πάτε στο ναό, παίρνετε τα λεωφορεία 100 ή 206 από το σταθμό του Κυότο. Κατεβαίνετε στη στάση Kiyomizu-michi(15 λεπτά, 220 γιεν) και περπατάτε 10 λεπτά στην ανηφόρα που οδηγεί στο ναό.








2 σχόλια:

  1. Φίλε πραγματικά είσαι περιεκτικότατος χωρίς να κουράζεις.
    Ενώ ήθελα από παιδί να επισκεφθώ την Ιαπωνία(πριν δω τα 10 πρώτα επεισόδια Naruto :P), πάντα προέκυπταν 2 προβλήματα: το οικονομικό και το "που θα πάω εγώ στα ξεκάρφωτα στην άλλη άκρη του κόσμου;"
    το πρώτο ακόμα δεν το έλυσα ακόμα, ελπίζω λίαν συντόμως.
    το δεύτερο μου το έλυσες εσύ.
    1000 ευχαριστώ.

    και μια ερώτηση. μιας ο ναός είναι ανοιχτός από τις 6, το bullet train ποιες ώρες λειτουργεί;(για να είμαι εκεί νωρίς νωρίς ώστε να χαζέψω με την ησυχία μου).

    καλό ταξίδι τον αύγουστο, καλά να περάσεις και περιμένουμε νεώτερα entries!
    Melkor1431

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και συγνώμη που απαντάω τόσο αργά. Έχω λίγο ελεύθερο χρόνο τελευταία δυστυχώς...

    Τα bullet trains λειτουργούν από τις 6 το πρωί περίπου έως τις 12-1 το βράδυ με συχνά δρομολόγια ανά 20 λεπτά.

    Τον Αύγουστο σίγουρα θα ανεβάσω μπόλικο φρέσκο υλικό κυρίως από την δυτική Ιαπωνία(Kyushu) όπου ελπίζω να μπορέσω να πεταχτώ και στο Ναγκασάκι. Ώς τον Αύγουστο φυσικά θα ανεβάζω καινούριες αναρτήσεις όποτε μου το επιτρέπει ο χρόνος μου.

    Thanks again. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή