Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

Απόψε πετάω για Ιαπωνία...


Σήμερα στις 19:30 το απόγευμα φεύγω από το Ελ. Βενιζέλος με προορισμό τη Φουκουόκα στην δυτική Ιαπωνία. Μαζί με την αναμονή της ανταπόκρισης στα αεροδρόμια της Ντόχα και της Οσάκα, το ταξίδι θα διαρκέσει 20 ώρες και 15 λεπτά και θα φτάσω στη Φουκουόκα στις 15:45 ώρα Ελλάδος στις 24/8. Συνολικά θα πάρω 3 αεροπλάνα, 2 της Qatar Airways και 1 της All Nippon Airways για την εσωτερική πτήση Οσάκα Φουκουόκα.

Το ταξίδι της επιστροφής θα είναι ακόμα πιο επώδυνο, καθώς θα διαρκέσει 30 ώρες και 35 λεπτά μαζί με την αναμονή. (Τελευταία στιγμή έγινε μια αλλαγή στη πτήση της All Nippon και θα αναγκαστώ να περιμένω 10 ώρες στο αεροδρόμιο της Οσάκα.)


Θα μείνω στη Φουκουόκα ακριβώς 1 μήνα, και σκοπεύω να επισκεφτώ τη Κιρίσιμα και την Όϊτα.
Αν μου επιτρέψουν τα οικονομικά μου, θα πάω και μια βόλτα στο Ναγκασάκι.




Θα προσπαθήσω να γράφω όσο είμαι εκεί, αλλά αν δεν προλάβω, θα ανεβάσω φωτογραφίες τον Σεπτέμβριο που θα γυρίσω.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
Τα λέμε σύντομα!

Greek Gaijin ♪ ♫ ♩ ♬

5 σχόλια:

  1. ω! καλα να περασεις. δεν εχω παει καθολου προς εκεινη την περιοχη,
    περιμενω να δω φωτογραφιες λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ανεβάσω φωτογραφίες με την πρώτη ευκαιρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο ταξιδι,ισως και εγω καποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποια στιγμή θα πας... Δεν είναι αδύνατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nα τολμήσω να πάω μόνη μου? 'Η θέλει παρέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή